fredag den 4. februar 2011

Min blog har fået NYT NAVN!!

Halløj, der sker lidt her på bloggen idag.
Først åbnede jeg min Amio-butik, Villa Ko.
Nu har jeg taget springet videre og ændret navnet på bloggen.
Så fra nu af er jeg bare Villa Ko :-)
Navnet har boet i mit hoved længe.
Vi er ret vilde med køer herhjemme.
Om sommeren når køerne er på græs, skal vi helst ud og hilse på dem hver dag.
Et held at vi bor "på landet" nu.

Billedet er fundet på nettet for længe siden. Kan desværre ikke huske hvor. Men hvis det er dit og du vil have det fjernet, så må du skrive til mig :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg holder øje med Villa Ko i stedet.
    God weekend <3

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye Navn! Og med Amio Store! Hvor er det lækkert. God vind og god weekend!

    SvarSlet
  3. Så gøy at du også har sydd veske med Fabiola. Jeg har ikke brodert mitt bilde selv, men fått det av en hyggelig dame. Jeg synes også at fargene er helt fantastiske.

    Hilsen Sol

    SvarSlet
  4. Hey! Vil bare lige sige tusind tak for den søde kommentar hos mig! :-) Hils endelig din datter og sig, at hun gerne må komme med forslag til hvad hun gerne vil farvelægge. Jeg lover ikke at det kan lade sig gøre (tror dog der er grænser for mit tegnetalent!!) men det er superfedt med indspark, og særligt fra nogen der gider at bruge det, man laver!
    Jeg har lige meldt mig som fast læser her - har vist været forbi for noget tid siden, men der er godtnok sket meget her, og jeg kan se at der er masser af spændende læsning og inspiration! :-)
    Ha' en skøn aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet