fredag den 5. februar 2010

Retro stof til salg




Jeg har disse to stykker stof, som jeg ikke får brugt. Har faktisk haft det siden... 80'erne... tror jeg... (næsten helt pinligt, men der er vist mere hvor det kommer fra...)
Kunne nogen mon være interesserede i at købe det?
Blå/rød/hvid: 85 cm bredt, 150 cm langt

Grøn/blå/hvid: 90 cm bredt, 300 cm langt

Det er bomuldslærred (ikke kraftigt). Farverne er helt klare, det er billederne der er lidt uklare.

Det ligger også til salg på Trendsales.

3 kommentarer:

  1. Hej!! Tak for din besked på min blog, og så skulle jeg da lige se hvad er for en! :)

    Håber vores blogge krydses igen ;)

    /Sarah

    SvarSlet
  2. Hvad koster det blå?

    Smil fra mia

    www.mammamiasverden.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Mia
    Jeg sælger det for 80 kr pr meter
    VH Jette

    SvarSlet