mandag den 27. december 2010

Ingen arme... ingen kager... eller bananer...

Min abe er blevet træt i armene! De er simpelthen faldet af.
Elastikkerne blev trætte efter at have holdt armene fast i 17 år.
Jeg fik aben i afskedsgave af mine kolleger på mit første job som uddannet.
Lad mig endelig høre hvis du har et godt tip til at få armene sat fast igen!
(Tror såmænd ikke det er svært... men det kunne jo tænkes at der findes en vejledning et sted).

Update:
Har nu modtaget reparationskit fra Rosendahl. Helt uden omkostninger.
Det må siges at være god service!!

6 kommentarer:

  1. Mener bedstemt at jeg læset på mandagspigens blog at hun gik i en foretning hvor de sælger dem, og fik ganske gratis til sendt nye elastikker og vejledning til sin.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Mandagspigen har haft samme problem. Hun fik bestilt nye elastikker hjem.

    http://mandagspigen.blogspot.com/2010/05/reparationsst.html

    SvarSlet
  3. Tusind tak begge to! Jeg har fluks skrevet til Rosendahl og håber de vil sende mig et par nye elastikker.
    VH Jette

    SvarSlet
  4. Jeg ser først dit indlæg nu - men kan fortælle dig, at jeg havde samme problem for nogle år siden. De skrev tilbage til mig, at elastikkerne mørner i vores dages tørre indetemperaturer, at de skal "motioneres" lidt - og så sendte de mig to sæt "reparationskits", så min abe nu hænger fint i min loftslysestage igen. :o)
    Jeg mener faktisk også, at Jørgen Leth havde et indlæg om det i sin programrække i sin tid.

    SvarSlet
  5. Har nu modtaget reparationskit fra Rosendahl. Helt uden omkostninger. Det må siges at være god service!!

    SvarSlet
  6. Fin service ...
    Jeg fik min abe i afskedsgave sidste år, da jeg forlod min dejlige arbejdsplads for at flytte. Jeg er så glad for den og tænker tit på de der gav mig den.
    Hva en god weekend.

    SvarSlet